søndag 31. mars 2013

Med smil om munnen!

Liten påskeoppsummering med et smil om munnen. Jeg er i god flyt om dagen!

Her starta påsken tidlig, med påskegaver og påskeegg. Torsdag 21. mars kom mamma hjem med et gigapåskeegg fra Silje. Og jeg fikk skrapelodd i posten fra tante Edith på lørdag som jeg vant 500 kroner på. Jubel i stua ;)

Heldige meg!!
 
Påsken starta med å feire bursdagen til nydelige Amalie. Superkoselig og morsomt. Skravla gikk, mange fine folk! Fikk den beste pizzaen jeg har smakt på lenge og masse deilige kaker. Du er så flink til å ordne til, Sonja. Er så glad for at jeg alltid blir bedt! BRA start på påsken!

Mandag dro hele hurven til farmor. Lenge siden jeg har fått vært hos henne, og enda lenger siden vi dro på besøk alle sammen samtidig. Kjempekoselig! Prat, klemming og Kvikk Lunsj! Beste!

Tirsdag hadde jeg akupunktur. Gikk tur rundt huset og frem og tilbake på plenen noen runder, så deilig!! Pappa og brodern ble overraska da de kom kjørende hjem og fikk se meg ute på "eventyr" på egenhånd ;)

Onsdag:
I dag har jeg en mye bedre dag enn jeg har hatt på tre-fire måneder!! Hurra!! Tenk om noe er i ferd med å snu!! :O Har hatt superkoselig og morsomt besøk av min kjempekjære venninne Jane og mitt fadderbarn Aksel i kveldingen i dag! ♥ Fikk kjempefine tulipaner! Og veldig gode riskaker av foreldrene hennes, så koselig, tusen takk!!! Leke med Aksel, det er sååå gøy!! Og veldig artig å spille piano med ham! Vakreste :) Skal se flere fadderbarn og andre barn med familiene deres i påsken hvis jeg klarer, gleder meg så masse!! Mine aller nydeligste ♥

Så stas med blomster, tusen takk!!

Torsdag:
Påske!! For en påske!! :)

På torsdag var jeg hos kusina mi og hennes tre nydelige jenter. John Sigmund var også der, men han var flink og mura peis, blir så fin!! Minsten hadde lagt seg, men jeg var oppe og så på henne og
strøk på kinnet ♥ Jeg fikk superfine tegninger av de to eldste, hvor de hadde skrivd brev og dikt til meg. Rørt langt inn i hjertet!! Vi så på film, spiste godis, prata litt og kosa. Det var så koselig og gøy!! Beste kvelden på lenge, så etterlengta! Etter at jentene hadde lagt seg sånn i 23-tiden, prata jeg og Sonja litt før hun kjørte meg hjem. Vi prata i bilen i nesten to timer om alvorlige ting, men vi fjåsa og prata slik vi pleier også! Elsker å skravle med deg, vi er så like! Og endelig så lo jeg! Skikkelig latter! Lenge og mange ganger! Sånn rett fra hjertet latter uten bekymringer!!! Så deilig! Ikke gjort det på årevis! Jeg digger deg!! ♥ Sååå glad i dere, jentene mine!!
 
Mamma og pappa hadde besøk av Laila og Ivar, jeg fikk prata litt med dem da jeg kom hjem. Så fine folk! Er så glad for at mamma og pappa har dem som venner! :)

Fredag:
Hviledag, det var godt! Gjorde absolutt ingenting.. Bare hvilte, henta energi, så film, slappet av..

Lørdag:
"I dag kjenner jeg meg pigg!! Bruser i blodet av en slik følelse! Litt senere skal jeg til ei annen kusine, mannen hennes og mine to fiiiine fadderbarn!! SOM jeg er glad i dem!!!! Gleder meg inmari!! Etterlengta kvalitetstid! Love ♥"
 
Rett før jeg sto opp var Trine innom med tidens påskeegg fra den beste gjengen ever!!
 
Jeg er en skikkelig heldiggris!!! Skikkelig rørt! <3 Tusen takk Brodern, Jane, Petter, Aksel, Sonja, Asbjørn, Andreas, Kristin, Tine, Kine, Renate og Co, Brita og Co, Hege, Elisabeth & Co, Silje Marie & Co, Kristine D., Kristine L., Marit, Trine og Lycke Marie!! Dere er så alt for snille!!
 
Og SOM jeg kosa meg! Brodern ble også med :) Vi fikk deilig hjemmelaget pizza. Prata og tulla med barna. Leka, kila, prikkedøden, så på leker, tok bilder. Barna fikk hvert sitt påskeegg av meg. Oppi der var det blant annet Hubba Bubba. Så vi tygga i vei, Henriette, Amund, Haakon og jeg. Og så var det om å gjøre å blåse bobler, for det er så gøy ;) Amund og jeg, om å gjøre å få størst. Og så prøvde Linda og jeg å lære Haakon hvordan man blåser bobler, og han fikk det til. Stor stas ;) Ble mye latter da vi fikk tyggis i "hele" ansiktet. Etterpå var det leggings, Amund og jeg bytta på å lese i en bok, så sang vi noen sanger før det var på tide å finne puta. Henriette ville ikke at jeg skulle gå, så hun satte seg oppå meg. Jeg måtte ligge ved siden av henne litt før jeg gikk ned, så koselig!! Hun holdt godt fast i armen min, søte jenta mi <3 Etterpå kosa vi jentene oss med vin og gutta øl. Så godt å endelig få en hel kveld sammen med dere! Savner dere hver eneste dag! <3

I dag (søndag) er det rolig. Skal ut og gå en tur etterpå, luuuft :)

Gleder meg til i morgen! Da skal jeg få se min nydelige kusine Elisabeth, Preben, Peder og Julie en liten titt. Skal ned med påskegaver. Skal bli så godt med klemmer :) Og så skal jeg i bursdag til søteste Lycke Marie! Er så heldig som blir bedt! Leketante kommer :) Da får jeg sett Tine og Trine også, to av de beste!! <3

Kort oppsummert: Har sett flere i påsken enn jeg har gjort de tre siste månedene. Og det uten å bli dårligere, jeg får bare mer energi og er så glad i hjertet mitt! Tror det gliser av glede der inne :) Etter jul har jeg kun vært i to barnebursdager og bursdagen til farmor. En ting per måned. Resten har jeg bare vært utrolig dårlig! Det er så deilig å ENDELIG klare se dem jeg savner så sårt!! Klemme, smile, le, skravle, være sammen!! Håper på meeeer!! Kjennes som om formen er i ferd med å snu! Sakte, bare litt og litt.. Men da er det håp! Etter tre laaange måneder i noe jeg nesten ikke orker å snakke om, så ser det ut som om sola begynner å titte frem! Jeg eksisterer mer og mer! Jeg sier "Ja,takk" om livet byr på mer!




Tusen takk mamma, pappa, brodern, gjengen, Silje, tante Edtih, Halvard, tante Bodil & onkel Kåre, farmor, Anne Marie og Tor!
 
 
 Håper dere alle har hatt og fortsatt har en superfin påske!! :-*
 
 

4 kommentarer:

  1. *jubelrop* aiiiiiaaaaaaa *tarzan*

    Fantastisk lesning, jeg er SÅ glad på dine vegne at jeg feller et par tårer her jeg sitter. Dette fortjener du virkelig søta mi! <3 Håper det fortsetter sånn fremover, krysser fingre og tær.

    SvarSlett
    Svar
    1. Wiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! :) Du er søt :)

      Tusen takk min beste!! Det håper jeg også! Krysses alt som krysses kan :)

      :-*

      Slett
  2. Det gleder hjertet mitt så mye å lese om disse bra dagene dine, håper så inderlig det fortsetter, vennen min! <3 Er så glad i deg, krysser det jeg har for at dette er et absolutt vendepunkt for deg :)

    Stor klem fra Tine :-*

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min nydelige!! Det varmer <3 Gleder hjertet mitt å kunne dele noe positivt også, ikke bare vonde ting! Megaglad i eg!! Jaa, det er jeg med på å krysse for!!

      Klemmepå <3

      Slett