mandag 25. mars 2013

Oppgrader!

I dag, 25.03, er formen faktisk ikke så verst!! Deilig! Oppe klokka 16 er ikke hver dag.. Nydelig vær er det ute også! Håper på mer av alt i påsken <3

Jeg har nå opprettet en egen side på Facebook: "Me, myself & ME", hvor jeg kommer til å dele blogginnlegg med en gang jeg legger ut nye. Her er det mulig å legge igjen kommentarer og gi meg "Likes". Selv om det selvfølgelig er "viktigere å bli elska enn å bli Like'a" ;) Jeg setter pris på alle kommentarer! Så ikke føl at du skriver noe dumt. At du bryr deg nok til å legge igjen noen ord, er det som betyr noe for meg. Og "liker" betyr ikke nødvendigvis at du liker innholdet hvis jeg for eksempel skriver om at jeg er dårlig. Liker betyr også: "Jeg har lest, og jeg tenker på deg, men finner ikke ordene". Men det er hverken lese-, kommentar- eller likerplikt på siden min ;)
 
Jeg kommer også til å ha litt hyppigere status quo-oppdateringer, for at dere som ønsker å vite hvordan jeg har det kan få vite det "akkurat nå", da dette koster vesentlig mindre energi enn et blogginnlegg :) Ellers kommer jeg til å stille litt spørsmål og legge ut noen bilder, og så håper jeg veldig på å få litt kontakt med dere jeg ikke kjenner!! Talk to me :)

Er du en fast leser, eller en som titter innom i blant for å følge med litt, gå gjerne inn på siden min og trykk "Liker", slik at jeg kan få se hvem menneskene bak antall lesere er :) Et antall sier meg ikke så mye, mye hyggeligere å få se hvem du er :)

Jeg veit at store deler av familien min, og venner av mamma og pappa, som er faste lesere, ikke er på Facebook. Så jeg kommer til å oppdatere slik som før med en oppsummeringsblogg på hvordan den siste tiden har vært, med jevne mellomrom. Eller ujevne kan man vel si, alt etter som formen er ;) Er det stille, så betyr det at jeg har en dårlig periode.

Jeg har også åpnet slik at det skal være mulig for alle å kommentere her på bloggen. Fått en del tilbakemeldinger på at flere har prøvd, men at det ikke har gått. Men nå TROR jeg at jeg har løst problemet.. Du må gjerne teste det ut ved å legge igjen en hilsen :)




Her har visst påsken startet allerede med flere påskeegg og skrapeloodd (som jeg vant 500 kroner på!!:)) fra familie og venner! Kan ikke bli bedre ;)
Tusen takk tante Edith, Silje, Halvard, mamma og pappa. Nå skal jeg skikkelig kose meg med film, godis og familien!! Og dere andre jeg får til å se i påsken! Gleder meg :)
 
Håper alle dere nydelige der ute får en superkoselig påske!! :)



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar