søndag 8. april 2012

Påskeuka: en Berg- og dalbane!

Påskeuka har vært en stor berg- og dalbane. Den bilturen min var ingen smart ting, jeg innrømmer det, men det var veldig moro! På kvelden fikk jeg veldig smerter, problemer med å bevege meg og med å snakke. Klarte bare si ”ja” og ”nei”. Smertene sitter i ennå og kjenner i etterkant at jeg ble redusert, var en stor anstrengelse for kroppen å kjøre. Men jeg klarte det :D

Mandag hadde jeg en ganske god dag, med noen gode timer. Klarte trappa i to og to trinn om gangen, ikke klart det på over et år!! Hurra! Var ute på litt shopping med mamma, fant mye fint av interiør og klær, og en hengekøyestol jeg gleder meg til å prøve, moro!

Tirsdag var jeg ikke så bra. Hadde besøk av en fotpleier som ordna med føttene mine, deilig å slippe ordne selv J  Rett etterpå dro jeg på besøk til min kjære kusine Sonja og hennes nydelige døtre Amalie, Julie og Agnes! Vi kosa oss med film og masse godis (og litt skravling til slutt) J Jeg kjørte drosje for første gang med TT-kortet mitt, gikk fint J Blei henta av mamma på kvelden. Julie og Amalie hadde laget så fine tegninger og konvolutter til meg og skrevet nydelige ting som varmer i hjertet! At barn kan tenke så fint! *Rørt*
Onsdag var jeg heller ikke i spesielt bra form, men skulle prøve handle to gaver. Da jeg sto ved bilen fikk jeg plutselig lyst til å prøve kjøre. Og det klarte jeg, det veit dere jo J Når vi kom frem, stengte butikkene, hadde glemt at de stenger tidlig på onsdag, jaja:P Fikk handlet en del andre ting og en gave på Coop Extra. Mamma og jeg besøkte en onkel  av pappa en liten stund. Han er veldig syk, godt å få se han. Og på veien hjem stakk vi innom mitt nye fadderbarn, Aksel, for å levere påskeegg som skulle åpnes i går. Herlig å se godgjengen!! Tenk at jeg skal få være fadder til det nydelige barnet!!! *Heldig*
Når jeg kom hjem, var jeg som sagt veldig dårlig. Hadde nok brukt for mye krefter i forhold til hva lageret mitt tilsa var ok. Men jeg lever lenge på disse opplevelsene, så at jeg nå ikke er i så god form er greit nok. Jeg kommer meg igjen bare jeg får nok hvile J Men neste gang jeg får en god dag, skal jeg suge på karamellen, nyte det og slappe av hjemme! Kanskje det varer litt lenger J
Torsdag og fredag var vi bare hjemme, slappet av. Deilig!!
I går kom Christian hit, og vi var på besøk hos mine to andre fadderbarn: Haakon og Henriette, og nydelige kusine Linda og kule Jan ;) Jeg la et påskeegg til hver av barna på trappa, og de blei helt i ekstase. Løp inn, åpnet dem og ”tok helt av”! Veldig moro å se på :D De gleda seg også over påskebollen med sukkertøy som foreldrene fikk! Herlige barn :D Etterpå kosa vi oss med deilig ost og kjeks med litt vin og øl. Var utrolig koselig!!! Linda hadde laget til så fint med masse forskjellige oster og ostespyd, mange gode kjeks, gode druer, paprika og sukkererter. Flinka!! Var herlig å få besøkt fadderbarna mine igjen, tulla litt med dem og kosa oss J De betyr så masse for meg!
Jeg blei forresten overraska med tidenes påskeegg i går fra mange venner som avslutning på overraskelsesrunden brodern satte i gang! Dette var fine Trine sitt fantastiske forslag, og hun som ordnet! Det var stappafullt med en gave ved siden av! Skal legge ut bilder av alt jeg har fått fra 26. februar til 7.april av de fine menneskene jeg har rundt meg i neste innlegg, så får dere se hva egget inneholdt!
I dag er jeg ganske sliten, tung i kroppen og vondt i hodet og kropp. Var forresten oppe og spiste frokost klokka 10.30, ikke vært oppe så tidlig på lenge! Måtte legge meg igjen før alle var ferdige, sov til kvart over fem nesten. Nå skal vi bare slappe av. Kanskje se en film. Nyte påsken til tross. Håper dere gjør det også J


 
Jeg har forresten fått overveldende mange påskeegg/påskeboller – hele 10 til sammen! Heldige meg!!! Tusen takk for fint og kreativt innhold av mange slag og godis









Takk for gode tilbakemeldinger, varmer i hjertet! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar