onsdag 4. april 2012

Big surprise!

I dag har jeg kjørt bil for første gang på godt over et år!!!!!!!!!! Tenk deg hvordan DET føltes? Svevde på veien :D Turte ikke kjenne for mye på det mens jeg kjørte, da hadde jeg grått av glede! Kjørte 1,5 mil ca. Blei ganske sliten og godt mamma satt ved siden av meg! Men jeg klarte det!!! HURRA!! Håper det ikke er alt for lenge til neste gang jeg klarer det J

Ratt Ratt!! Fortsatt god påske, hilsen frøken GLAD!



Så glad ble jeg! Og føler verden ligger foran meg igjen! Godt med en opptur!

8 kommentarer:

  1. Fy flate, Karine!! GODT jobba! Hurra for deg :-D

    SvarSlett
  2. Utrolig fin blogg du har, blir rørt av historien din og hvor positiv du er. Jeg likte den delen hvor du skrev at du kanskje skal lære noe av denne prosessen, det at det er lov å sette deg selv først. Veldig godt sagt. Jeg kommer nok til å fortsette å lese bloggen din, gleder meg til å lese flere av dine positive øyeblikk!

    SvarSlett
  3. Therese: JA! HURRA for meg!! Takk for tilbakemelding, gjør meg glad :D:D:D:D

    SvarSlett
  4. Tine: Tusen takk, rørende ord! Betyr mye for meg!! Ja, det bør vi alle lære egentlig, ikke for mye, men kjenne etter i oss selv hva som er ok :) Takk for at du vil følge meg, gjør meg glad! Skal dele så fort det er noe :)

    SvarSlett
  5. Det må ha føltes helt fantastisk Karine! Hyggelig å lese om fremskritt:) Klem

    SvarSlett
  6. Jaa, det var det virkelig!! Svevde :D Må dele det gode som skjer også, delt glede er dobbel glede:)Klem

    SvarSlett