mandag 2. juli 2012

Mitt opphold på ME-avdelingen, Ullevåll: Dag 6

Fridag!!! Deilig!!!  
Sovnet vel rundt klokka 3 i natt og tror ikke jeg våknet før i 10-tiden, tenk det!!  Fantastisk! Sovnet litt igjen og våknet 12 et eller annet.. Lå våken en stund, men hvilte igjen. Husker ikke om jeg sovnet da, men godt med hvile. Godt å ikke skulle ha noen timer i dag!! Sååååå godt å sove lenge og slappe av J Bare liggi i senga og sløva, sett på Facebook, titta innom bloggen min og lest litt i Donald :) For en deilig dag!
 
Fått et skikkelig akutt savn etter vennene mine i dag!! Åhh, jeg er så glad i dere alle sammen!! Savner å se de blide trynene deres :):) Helt på gråten etter å være sammen med dere!! Le og ha det gøy! Se hva dere driver med i livene deres! <3 Ville klemme dere alle sammen på en gang!!! Fantastiske mennesker!!
 
Christian kom på besøk i 18:30-tiden. Da hadde jeg akkruat stått opp og dusja. Han hadde med italiensk pizza i porsonsstørrelse. siden han veit at jeg liker det best:) Hadde med småttegodt, melkesjokolade med daim og potetskruer også, skikkelig kosekveld :) Vi så på Pearl Harbour, men jeg orket bare se en time eller no før jeg ble sliten. Vi får se resten en annen dag :)


Jeg blei plutselig utrolig kvalm og spurte etter den nye kvalmetabletten jeg skulle teste i helga. Men den kom ikke. Lå helt sammenkrympa i senga og gråt, var så kvalm og dårlig.. Christian bestemte at vi skulle ringe i snora igjen, da kom tabletten til slutt, hun hadde ikke fått beskjed fra helpepleieren at jeg skulle ha:( De hadde ikke den smeltetabletten jeg skulle teste ut, så blei en vanlig svelgetablett.
 
Måtte ta en spytteprøve klokka 23, skulle tygge på en rund avlang svamp til jeg måtte svelge. Skal ta den klokka 8 og klokka 15 i morgen også. Spent på hvordan det går når jeg skal ta den første så tidlig!
 
Midt i spytteprøven gikk jeg fra gråt til latter, uten at jeg veit hvorfor. Klarte ikke slutte le heller, hun må jo ha trodd at jeg var helt rar!:P
 
Etterpå så Christian og jeg på bilder, så koselig å se igjen ting vi har gjort og vennene mine!!! Så blant annet Jane Marita med bebis i magen, så fin :) Lite visste jeg da at jeg skulle være så heldig å få være fadder :)
 
Christian dro hjem nærmere halv et etter å ha hjulpet meg med å legge meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar