søndag 21. april 2013

Hot or not?


Det fineste jeg har fått høre i det siste er at jeg ikke er glemt. At når vi samles, så blir jeg ikke sett på som syk. Dere glemmer at jeg er syk når vi ses, fordi jeg ser så bra ut. Jeg er ikke hun syke som bare sitter der, slik jeg føler det. Jeg er til stede, pynta, sprudlende, meg selv. Dere har ikke glemt hvem jeg er, sier at det ikke går an å glemme det. Og barna husker meg, savner meg, lengter etter tid med meg, snakker om meg. Syns det er gøy den tiden de får med meg. Ikke minst, barna og dere, har troen på at jeg blir frisk. At det ikke finnes noe alternativ, en dag er jeg bra igjen. Da er jeg den Karine som alle kjenner, hele tiden! Og da kan vi ta igjen alt det tapte!! Jeg fikk beskjed om ikke å tenke mer på det, fordi jeg blir ikke glemt. Jeg er til stede når noen trenger meg. Jeg er ikke bare syk, men også meg, slik jeg pleide å være! 

Så inderlig godt å høre de ordene!! For den største frykten er å bli glemt, her jeg ligger og føler meg så liten, sårbar og usynlig. Jeg vil være viktig i livene til dem som er så viktige for meg. Tilstrekkelig til stede, selv uten å klare å være fysisk til stede. Og det er godt å vite at også andre tenker at det ikke er noe alternativ, en dag er jeg frisk! 



På onsdag satte akupunktøren min en helt annen behandling. Jeg var veldig redd for å bli dårlig, slik jeg blei da hun prøvde en annen etter jul. Men nå virker det som det skjer ting! Jeg har blitt litt sterkere for hver dag som går, og klart å være våken og oppe flere timer enn på lenge. Også er jeg i ekstra gladhumør om dagen :)

På torsdag var jeg broderns shoppingassistent, moro!! :) Ikke vært i butikker siden begynnelsen av desember, så det var stor stas!!

Lørdag kom nydeligste Kine på besøk med gave og ballonger! For en overraskelse, ble helt rørt!! Du er en av de mest generøse jeg veit om! Ikke bare fordi du stadig gir meg ting, men du gir så mye rett fra hjertet! Du bryr deg om meg og er god på å fortelle meg det!! Utrolig koselig å snakke med og se deg igjen!! Evig glad i deg! Takk for at du er vennen min!!! <3

Takk <3 

 Mamma og jeg dro en times tid på shopping på lørdag. Ble mye fint. Shoppinglykke skal man ikke kimse av :)

Vel hjemme feira vi med champis fordi formen stadig blir bedre og at jeg hadde den beste dagen på lenge!! :) Hurra!! :)

Bestisen skåla også for meg <3

Jeg sendte brev til selveste Statsministeren på mandag, legger det ut når jeg er "sikker" på at han har fått det og hatt mulighet til å lese det!

Vurderer å lage små filmsnutter av en ME-hverdag på bloggen.. Er det hot or not? :P 



5 kommentarer:

  1. Godt å kunne glede litt i hverdagen :) Hihi, ballonger er moro :D Elsker ballonger. Gjør meg blid av en eller annen grunn:) Håper på lysere dager for deg, snuppa <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille du :) Ballonger er superstas, umulig å ikke bli i godt humør av de!! Tusen takk min nydelige <3

      Slett
  2. Så deilig at du begynner å ha flere gode dager! Slik har jeg det nå også, og bank o bordet for at det varer ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du!

      Dessverre ikke vært så gode dager i det siste, men satser på deg kommer seg igjen ;) SÅ herlig at du har bedre dager!! Banker hardt i bordet for at det varer for deg! <3

      Slett
  3. Free videos on YouTube - YouTube
    YouTube channel for free videos on YouTube. Find videos related to free videos online youtube to mp3 on YouTube. YouTube video streamer YouTube channel for free, on desktop and mobile,

    SvarSlett