lørdag 24. november 2012

Ønskeliste.. Og liten oppdatering :)

Nå bruker jeg bloggen til noe jeg egentlig ikke har lyst til, legge ut ønskeliste... Siden jeg har bursdag rett oppunder jul får jeg mange spørsmål om ønsker nå om dagen siden det blir dobbelt opp. Det sparer meg veldig for energi å kunne legge ut noen tips her.. Håper dere forstår :)
 
·         Øverste ønsket er gavekort på Tilbords, eller deler til servicet mitt Magic:
1.      Frokosttallerken
2.      Asjett
3.      Ovalt fat i begge str.
4.      Rundt fat
5.      Salatbolle i alle tre str.
6.      Sausebåt og fat
7.      Kaffekanne
8.      Fløtemugge
9.      Sukkerkopp m/lokk

·         Nina hardangerbestikk:
1.      To stk. kakespader
2.      To stk. ostehøvler
3.      To stk. sauseøser
4.      Suppeøse
5.      18 stk. kakegaffler
6.      Åtte stk. kniver, gaffler, skjeer, teskjeer, dessertskjeer

·         Menu bordbeskytter sort (sånn som er rund og kan dras ut til et kryss) med magnet
·         Tre stk. Eva Solo tesiler sort
·         Stelton kaffekanne og brødpose i lys rosa
·         Drosselmeyer Nøtteknekker sort
·         The Hummingbird Bakery
·         Frustrerte fruer sesong 6,7 og 8



Jeg har hatt en periode nå hvor det har svingt veldig!! Fra ganske bra til skikkelig dårlig. Helt umulig å vite hvordan neste dag blir. Fått vært med på litt på kveldstid, det gjør skikkelig godt! Fredag og lørdag (i dag) har vært skikkelig dårlige dager. I går satt pappa ved senga mi i nesten fire timer, han synes jeg var så dårlig at han ikke ville gå fra meg. Jeg fikk den forferdelige uroen i kroppen som jeg blir slått rett i bakken av! Begynner komme meg litt nå.. Håper på stor bedring til i morgen, for da skal lille fadderbarnsnuppa mi feires!! Gleder meg skikkelig! Krysser alt jeg har! Hadde betydd MEST å få dra dit <3

Legger ut mer oppdatering snart :) Ha en strålende søndag folkens!!

4 kommentarer:

  1. Så på Nrk lørdagsmagasinet at Haukeland sykehus hadde begynt å gi kreftmedisin til ME-rammede og det funka som bare det. Så du det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det begynte de å forske på for en stund siden :) Så ikke det på lørdag :/ De vurderer å starte opp på Ullevål også :) Veldig spennende! Jeg hadde sengepost der i juni, så jeg er automatisk med i trekningen om å få være med hvis dem starter opp, så får bare se :) Kanskje jeg er bra før det? :)

      Slett
  2. Får håpe du slipper å henge med på det og har bytta «hams» som høggørmen ;) Men jeg må jo innrømme at jeg ble skikkelig glad av å se at det funka! Gleder meg til å se deg i farta igjen Karine. Gleder meg veldig over at det er lys i tunellen ;D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa, det håper vi på!! Takk :D Du er god da!!! Det blir fryktelig stas, takk for at du gleder deg til det! Da får vi ta en pjall ;)

      Slett