tirsdag 23. oktober 2012

Livet leker


I dag er det en uke siden jeg fikk mer energi, og det vaaaaaarer!! :)

På fredag bestemte jeg meg for å prøve leiligheten i helga! Skulle inn for å hente noe, og ville prøve å ligge over. Jeg følte meg trygg på at det ville gå bra! For første gang på nesten to år hadde jeg lyst og ork til å dra innover!

Lørdag kveld kjørte pappa meg inn. Trappene opp til 4. etg. gikk lett som en lek! Leiligheten min <3 Sukk!! Var rart å gå inn der, akkurat som livet har stått stille i to år.. Akkurat slik jeg føler det har gjort.. Jeg vinka hadet til pappa. Gikk inn på kjøkkenet, satte radioen på full guffe, rulla kjøkkenøya foran vinduet, åpnet vinduet på vidt gap og satt å så utover med et glass rødvin i hånda! Lykkerus! Livet var perfekt! Ikke til å tro! Smilte rundt og var så glaaaaaaaaad!! Endelig!!! Endelig, endelig, endelig!!!

Var der i to dager før jeg måtte hjem på grunn av behandlinger.. Jeg vil tilbake, snart!!

*Hoppe opp og ned av glede*

I dag (23.10) har min psykomotoriske fysioterapeut og jeg gått 1,5 km!! ENKOMMAFEM!! Det er jo bare helt sykt rart!! Ikke gått så langt på over TO år!!!!!!!! Fri som fuglen :)

Jeg lever, jeg vil, jeg kan!!

Det er så DEILIG å kunne legge ut slike blogginnlegg!! Er så jeg nesten ikke tror det er sant!

Livet leker og jeg leker tilbake :) <3

4 kommentarer:

  1. Koslig å lese at det endelig går din vei! Det var på tide!! ;) NYT hvert sekund Karine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Bård!!! Jeg nyter, virkelig!!! Et eneste stort glis :D

      Slett
  2. Åå, feller noen tårer for alt det positive jeg nå! <3 Så glad på dine vegne, detta har vi og ikke minst du venta på! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååååå!!! Fineste du!!! <3 Blir så rørt av slike meldinger!! Endelig har noe positivt kommet! Og er så takknemlig for at dere rundt har venta minst like utålmodig som meg på dette! Godt å ikke stå alene <3

      Slett