onsdag 22. august 2012

Mitt opphold på ME-avdelingen, Ullevåll: Hjemreisedag!!

HJEMREISEDAG!!

Våknet med en spent og glad følelse i magen! I dag skal jeg hjem!!! :) Gode ord! Jeg starta nedtellingen for en del dager siden. Det har på en måte gått fort, men det er likevel lenge siden jeg var hjemme.. Hjemme er best J
 
Ordna meg og pakka sammen tingene mine.. Gleder meg så til å komme hjem! Men veldig spent på hjemturen.. Tenker den går bra, siden det er over nå J
 
Ergoterapeuten kom klokka 12:30, snakket litt om energiøkonomisering. Jeg skal prøve å fordele det lille jeg gjør utover lengre tid, slik at det ikke blir så krevende og slitsomt. F.eks. ikke dusje og spise middag rett etter hverandre, men ha pause mellom.
 
Sendte melding til mamma om at timen var ferdig klokka 12:45, fikk ikke svar, syntes det var rart.. Men det var ikke så rart, hadde sendt den til Elisabeth, jaja :)
 
Hjemreisesamtalen var klokka 14 med lege, psykolog, sykepleier, mamma og meg :) Var litt oppsummering av begge ukene. Fikk svar på de fleste prøvene - de var bra. Har hovne lymfeknuter på halsen, vistes under MR, skal følges opp av fastlegen. Ikke svar på alt ennå. Ellers hadde jeg en del korte spørsmål som jeg fikk svar på. Så var vi ferdige, legen skulle bare skrive ut resepter.
 
Smerteteam-legen kom innom imens. Hun kom med diverse smertestillende som jeg skal prøve ut. Hun forklarte veldig fint og tydelig. Jeg skal fylle ut skjemaer om hvordan de virker, bivirkninger, om jeg opplever endringer og slikt. Skal snakkes igjen 28. juni. Legen kom med reseptene, så var det tid for hjemreise, klokka var ca. 16!
 
Det var så deilig å komme hjem!! Ikke sykehuslukt! Senga mi! Hjemme <3
 
Det raste inn med meldinger hele dagen, "Velkommen hjem", "Håper det har vært nyttig", "Håper det er bra med deg!" og lignende, såå koselig!!:) Satte jeg veldig pris på!! Takk <3 Hva skulle jeg gjort uten alle dere godinger?? *Love*

1 kommentar:

  1. Glemte å skrive at jeg skulle vært i bryllup denne dagen!! Tenkte på det hele dagen, ønska virkelig å være med!! Skulle så gjerne! Alltid så gøy med bryllup! Gratulerer med dagen som var Hege og Christian! <3

    SvarSlett